Қуйидаги формани тўлдиринг, тез орада боғланамиз !!!
HR mutaxassislar
Kompaniya missiyasi orqali xodimlarni ruxlantirish, vazifalarni toʻgʻri taqsimlash
Jamoada korporativ muhitni shakllantirishni oʻrganasiz.
Kurs kimlar uchun?
HR sohasini o'rganmoqchi bo'lganlar
Biznes egalari
Xodimlarni suhbatdan oʻtkazish usullarini oʻrganasiz.
Ushbu muammolar sizga tanishmi?
№1
Kadrlar yetishmasligi muammosi endi sizda bo'lmaydi.
Ushbu kursda siz xodimlarni qayerdan qidirishni va iqtidorli xodimlarni korxonaga jalb qilishni bilib olasiz.
№1
Moddiy va nomoddiy motivatsiya tizimi yordamida xodimlaringizning "ko'zi yonib" ishlashiga erishasiz.
№4
Xodimlaringiz endi kuno'targa ishlamaydi.
Korporativ madaniyat, qadriyat va ichki tartib qoidalar yordamida xodimlarni bir maqsad yo'lida ahil bo'lib ishlashiga erishasiz.
№5
Xodimlarning muammolari va ular o'rtasidagi nizolardan qutulasiz.
№2
Nomzodlarni saralash ortiq sizni o'ylantirmaydi.
Suhbat reglamenti orqali nomzodlar ichidan iqtidorli va qadriyatlilarni filtrlab olishni bilib olasiz.
№3
Yangi xodimni moslashtirish endi sizdan ko'p vaqt va energiya olmaydi.
Xodimni ishga va jamoaga moslashtirish texnikalari orqali harakat va vaqtingizni tejaysiz.
Spiker
Dildora Tursunova
- UZINFOCOM Yagona davlat axborot tizimlari integratori (IT kompaniya) Prezident apparati huzuridagi iqtisodiy tadqiqotlar markazi - Raqamli iqtisodiyot jamgʻarmasi - Axborot texnologiyalari yoʻnalishidagi oʻquv markaz - HR sohasida maslahatchi - Qoʻshimcha marketing, psixologiya, axborotlashtirish sohasidagi bilimlar
Maʼlumoti: Toshkent axborot texnologiyalar universiteti
HR yoʻnalishidagi faoliyati:ти:
Kurs Modullari
Ushbu dastur 10 ta darsdan iborat (har bir dars 3 soatdan ortiq davom etadi)
-HR tushunchasi va vazifasi; -HR tuzilmasi va vazifasi;
-Oliy maqsad qo'yish va uning vazifalari; -An'analar; -Korporativ madaniyatlarni shakllantirish; -Strategiya turlari; -HR strategiyasi shaklantirishga ta'sir qiluvchi omillar; -Kommunikatsiya va kommunikatsiya turlari;
-HR brend nima? -HR brend vazifalari, ichki va tashqi brend; -HR instrumentlari tashabbuslari;
-Xodim topish va yollash; -Kompaniya rekruiting jarayoni; -Lavozim profili; -E'lon berish tartibi; -E'lon berish saytlari va telegram kanallar; -Xodimlarni qidiruv manbalari; -Nomzodlarni baholash usulari;
-Adaptatsiya maqsadlari va turlari; -Adaptatsiyaga ta'sir qiluvchi omillar; -Ish joyini tayyorlash, asosiy bosqich va baholash; -Adaptatsiyadagi zamonaviy instrumentlar;
-O'qitishning asosiy yo'nalishlari; -Ichki va tashqi o'qitish tizimi; -O'qitish dasturini shaklantirish;
-Xodimlardan fidbek olish; -Baholash turlari va uslublari; -KPI va uni qo'llashdagi asosiy talablar; -KPI shakllantirish tartibi;
-Motivatisiya turlari; -Moddiy va nomoddiy motivatsiya;
KURSIMIZDA TO'LIQ O'QIB, FOYDA OLMASANGIZ 100% PULINGIZNI QAYTARAMIZ